14 APRIL

Nu dammar jag av här inne lite igen och ännu en gång frågar jag mig, varför har jag blogg...?
I flera veckor har jag funderat, tänkt djupt och haft galet mycket känslor som vällat i kroppen. Det har inte vart roligt, jag har haft en sjuk ångest. Men igår så pratade jag ut med mamma och pappa om det och kom fram till ett beslut. Ett beslut som fått mig lugn i hela kroppen och jag ser framemot kommande veckor.
Annars då, jo skolan suger upp mig och nästa vecka ska jag jobba. Det som är skönt är att balklänning och bil är fixad, studentklänningen är färdig. PT träningen med Annelie går grymt bra och det är så där äckligt jobbigt och kul. Men det jag dör av nu, är väntan. Väntan på att det ska ta slut, för jag orkar inte vänta. Men whatever.
Ska umgås med little sis
haha jag älskar denna dator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0