round it goes

ni vet när, man inte gör som man brukar så känns hela dagen skum. det är första gången på säkert nu, utan att överdriva, 4 månader som jag inte tränar en fredag morgon. anledningen till denna ovanliga händelse var att vi ska börja 08.30 och det blir för tight att hinna duscha o grejja innan skolan. men så får man veta såklart i skolan, att ja vi inte har lärare på lektionen... min vanliga tur.

sen fan blir det ingen jälva 100 dagars fest för mig idag. tanken med stans alla 92:or intryckta på nybron får mig att rysa. nej, men det är inte anledning. Den anledningen är Box Rough  14.00- 16.00 som är imorgon på forever och som bara är typ 2 gånger per år. så nej, den missar jag för all världen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0