stresshelvete

hade inte solen skinit idag hade jag inte gått upp ur min säng. Jag börjar känna mig så där smått, galet stressad. just nu känns det som allting har överdoserats i skolan. vi har sjukt mycket och hela tiden. dessutom att jag fått tyskan i min famn gör allting 1000 gånger värre. hade inte min lärare gjort fel hade jag inte vart i den här k*k situationen. jag vägrar ha ett IG i mina betyg när jag lämnar gymnasiet. jag lovade mig själv när jag började gymnasiet att jag inte ska ha ett enda IG vilket jag lyckats jävligt bra med. så nu får vi se hur det går och blir. för jag lägger mig inte utan en fight !
sen inte bara stressen i skolan, så har jag sjukt mycket att göra varje helg nu. det är galet. men det är bara roliga grejjer som sker! födelsedagsfiranden, rebecca och fiona, hoffmaestro osv osv.
jaja ska börja göra mig snyggare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0